Forum www.ojej.fora.pl Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Regulamin sojuszu PxA-M
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.ojej.fora.pl Strona Główna -> Regulamin sojuszu PaxAnkh-Morpork

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SamuelVimes
Administrator



Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa


PostWysłany: Śro 15:59, 30 Gru 2009    Temat postu: Regulamin sojuszu PxA-M

Sojusz Pax Ankh-Morpork

REGULAMIN

Przyjmowanie do sojuszu

1. Do sojuszu przyjmowani są wszyscy, którzy chcą współpracować.

2. Przyjmujemy graczy którzy są najdalej godzinę drogi od członka sojuszu lub wyrażą chęć przeniesienia się na wyspy w takiej odległości.

Członkostwo w sojuszu

3. Wszyscy członkowie sojuszu mają obowiązek zarejestrować się oraz regularnie przeglądać informacje na forum sojuszu pod adresem: http://www.ojej.fora.pl

4. Gracze mają obowiązek dbania o rozwój wysp, na których mają kolonie. Członkowie uchylający się od niego, będą ostrzegani, a następnie wykluczani z sojuszu. Prawo do powrotu do sojuszu będą mieli gracze, którzy poprawią swoje zachowanie, przy jednoczesnej zgodzie członka sojuszu, który postulował ich wykluczenie.

5. [ustalany aktualnie w drodze głosowania na forum sojuszu]

6. Pomagamy sobie na wzajem. Prowadzimy między sobą wymianę surowców i handel z innymi członkami sojuszu. Gracze niewpłacający na rozwój wysp nie mogą liczyć na pomoc surowcową innych członków sojuszu. Nie dotyczy to tylko graczy którzy rozpoczynają grę (są na przykład w trybie ochronnym), przeprowadzają się na wyspy pod kontrolą sojuszu lub walczą z korupcją w swoich miastach.

Atak i obrona

7. Pomagamy sobie w obronie. Gracze mają obowiązek w miarę możliwości wspomóc innego gracza z sojuszu w przypadku ataku.

8. Gracze mają obowiązek uczestniczyć w systemie wczesnego ostrzegania prowadzonym przez sojusz.:
- każdy członek sojuszu wysyła na stałe do najbliższych miast członków po 1 OSZCZEPNIKU / PROCARZU - tak aby kilka osób miało podgląd wzajemny nad tym czy nie ma zagrożenia
- punkt nie dotyczy GENERAŁA SOJUSZU.

9. Wszelkie ataki na członków sojuszu należy zgłaszać przywódcy bądź generałowi lub w formie wiadomości do całego sojuszu.

10. Nie atakujemy innych graczy którzy są w innym sojuszu bez zgody rady sojuszu (z wyjątkiem sojuszy jednoosobowych).

11. Nie wolno atakować graczy z sojuszy z którymi sojusz ma podpisane traktaty.

12. Zaleceniem jest mieć flotę (minimum jeden okręt na miasto), ponieważ gdy agresor wyśle wojska na plądrowanie, a wcześniej nie zablokuje nam portu nie dostanie się do miasta.

13. Zalecane jest produkowanie hoplitów oraz strzelców, ponieważ są dobrzy do obrony i strzelców, ponieważ mają mocny atak. Nie zalecane jest produkowanie procarzy, ponieważ są mało skuteczni (z wyłączeniem wymogów punktu 8 regulaminu).

14. Wymagane jest posiadane murów obronnych w każdym mieście ponieważ daje to sojusznikom możliwość dotarcia na miejsce bitwy i opóźnia moment wejścia wroga do miasta.

15. Zalecane jest posiadanie w każdym mieście kryjówki (min poziom> poziom miasta- mniejsze są nieskuteczne).

Wykluczenie z sojuszu

16. Za działalność szpiegowską na rzecz innych graczy bądź sojuszy gracz zostaje wykluczony z sojuszu automatycznie bez prawa powrotu.

17. W przypadku złamania któregoś z punktów regulaminu, członek sojuszu dostaje ostrzeżenie - po trzech zostaje wyrzucony z sojuszu

18. Gracze nieaktywni (gdy włączy się tryb Idle w grze - literka i przy nazwie miasta) są usuwani z sojuszu z prawem powrotu.

19 Jeśli gracz chce zawiesić grę powinien włączyć urlop, po uprzednim poinformowaniu sojuszu o planowanym czasie powrotu do gry.

20. Nie tolerujemy chamstwa, wulgaryzmów i wszczynania kłótni w sojuszu.

21. Gracze wykluczeni z sojuszu są traktowani na równi z innymi graczami nie należącymi do sojuszu (tzn. można ich plądrować)


Rangi

22 Rangi przyznawane są członkom sojuszu w zależności od liczby punktów w rankingu głównym:

Lord > 21500 punktów
Namiestnik > 16500 punktów
Konsul > 12500 punktów
Legat > 9500 punktów
Pierwszy Centurion > 7500 punktów
Drugi Centurion > 6000 punktów
Centurion > 4500 punktów
Legionista > 3500 punktów
Strażnik > 2500 punktów
Członek Straży > 1750 punktów
Aplikant > 1000 punktów
Adept > 500
Członek =<500

23 Istnieje także ranga specjalna, przyznana założycielom sojuszu (o ile nie piastują innych stanowisk):

Lord Założyciel


--- Uwagi do regulaminu mile widziane. ---


Ostatnio zmieniony przez SamuelVimes dnia Śro 17:50, 13 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin